فرانکفورت 2013:آوانتادور با تیونینگ هامان Nervudo و منصوری فیبر کربنی
 

آونتادور فیبرکربنی منصوری


 Frankfurt 2013: Mansory Carbonado Lamborghini Aventado

Frankfurt 2013: Mansory Carbonado Lamborghini Aventado

به جای فقط تغییر چند پانل‌ها و قطعات و تغییر جای آن‌ها، منصوری ذات این گاو ایتالیایی را تغییر داده است. تقریباً تمام قطعات این خودرو از فیبر کربن براق ساخته شده است حتی قطعات بیرونی موتور!
آن‌ها همچنین دوباره تمام قطعات را طراحی کرده‌اند تا با طرح استاندار فاصله زیادی نگیرد. تا به حال سوپر اسپرتی به این شکل در نیامده است. طول این خودرو از جلو 40 میلی متر و از عقب 50 میلی متر افزایش پیدا کرده است.

 


اما قسمت مهم داستان، منصوری کربونادو را بسیار قوی‌تر کرده است، آونتادور رودستر استاندارد قدرتش 700 اسب بخار است اما این خودرو…1250 اسب بخار قدرت دارد!برای اینکه منصوری یک جفت توربو شارژر به این خودرو اضافه کرده است.

 

هامان Nervudo، آونتادور پرتغالی


Frankfurt 2013 Hamann Nervudo Lamborghini Aventador

Frankfurt 2013: Hamann Nervudo Lamborghini Aventador

تغییرات فنی محدودتر از تغییرات ظاهری است. هامان به موتور آونتادور توربویی اضافه نکرده است اما با برنامه ریزی دوباره ECU قدرت آن را 60 اسب بخار افزایش داده و به 760 اسب بخار رسانده است.

به جلوی آونتادور دو قطعه اسپویلر فیبر کربنی و ورودی‌های هوا برای خنک شدن ترمزها اضافه شده است. همچنین تیغه های جانبی نیز برای آیرودینامیک بهتر، از ویژگی‌های این خودرو است. همچنین در عقب پوشش موتور جدید، اسپویلر فیبر کربنی بزرگ و ورودی‌های هوای فیبرکربنی زیر چراغ‌ها خودنمایی می‌کنند.

هامان برای این خودرو رینگ‌های حرفه ای خودش را در نظر گرفته که اندازه آن‌ها 20×9 و 21×13 است و دارای رنگ نارنجی و مشکی هستند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 13030
بازدید کل : 462744
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2